Lumea de business este prina si cea mai mare intalnire a celor doua nuante cromatice. De luni pana vineri, acolo unde rigorile presupun acest lucru, costumele gri si albastre isi iau locul cuminti pe trupuri ce merg catre birouri, in intreaga lume.

Fara sa intram in amanunte, ideea pe care astfel de culori o transmite, este una de incredere, de superioritate si in acelasi timp de neutralitate. La urma urmelor, cam acestea sunt valorile pe care se bazeaza business-ul mare. Si functioneaza foarte bine. Dincolo de orice filozofii, costumul, in forma sa actuala s-a desenat in mod inspirat din haina militara, cea care era asimilata ideilor de securitate, putere si ordine. Si care intorcea mereu capul femeilor. Povestea continua.

A doua intersectie fericita este combinarea celor doua culori, pornind in practica, chiar de la alaturarea sacoului de la costumul gri cu pantalonii de la cel albastru. Si viceversa. In opinia mea – desprinsa mai ales din practica – romanii nu poarta costum. Ideea unui blazer lejer, daca se poate bleumarin – nuanta neutra – si a unei perechi de pantaloni in contrast, ramane o idee mult mai agreata decat ideea unui costum, perceputa ca o imagine rigida.

In urmatoarele seminare la care te invit sa participi iti voi povesti cum ATITUDINEA NASTE APTITUDINEA, chiar si legat de a te imbraca in varianta ta cea mai buna. Abia astept sa te cunosc, asa ca lasa-ti datele tale – telefon si email – ca sa sa te anunt cand vor fi urmatoarele evenimente:http://www.domnideromania.ro/contact/