Si daca Robbins, Sharma, NLP & Conp. sunt doar much addo about nothing (mult zgomot pentru nimic), vorba batranului Shakespeare?

Nu zic, discursul bun, prezenta impetuoasa, CD-urile sclipitoare, ba chiar o insiruire logica si absolut placuta de ce vrei sa auzi. Si rezultatele? Si actiunea? Unde? Cum? Ca eu n-am vazut nimic. SI cu multi depresivi saditi la nivel social, visand bani peste bani – nu toti sunt facuti sa faca bani.

Mai e ceva: suntem romani in Romania. La noi americanismele aplicate – gen coroporatie – nu functioneaza la nivel subtil. Suntem ca natie mai destepti de atat. Chiar daca pe fata, de grija, nevoi sau placere, zicem da, da, noi stim ca acolo, dedesubt, ceva e bullshit. Dar, fara niste explicatii pertinente catre visatorii construiti in astfel de cursuri, deriva e iminenta.

Informatiile de gen vin dintr-un mediu american in care cei mai multi privitori de Pay per View, spre exemplu, consuma content de fitness. Peste 75% dintre privitorii platitori americani vor sa vada transformari corporale. Sub 3% dintre americani fac fitness zilnic.

Grosso modo se numeste amagire. Ne-a penetrat si pe noi. Mai nou, actiuni deghizate in MLM (multi-level marketing) de toate felurile. Sunt de acord cu MLM in ideea ca exista un castigator in varf, maxim 10 si ceilalti robotesc pentru ei toata ziua pentru firmituri. Si din cand in cand, cei multi sunt adusi intr-o sala si pusi sa-si aclame conducatorii pe muzica, in picioare. Ultima data vazusem asa ceva la Congresul al XIV-lea al PCR.

Ideea este sa te feresti de astfel de manifestari si sa-ti aperi propria constiinta, facand actiune, nu inghtind bullshit la pachet. Iar aici in Balcani, pariurile sunt usor inverse: aprecierea pleaca de la exterior la interior. Deci ceea ce conteaza primar este imaginea creata. Aia, partea cu sufletul sau cu pregatirea profesionala si specializarile vin ulterior. Asa ca, bine ai venit alaturi de mine in industria care chisr conteaza local. Nu ma crezi? UIta-te in jurul tau. De la simpli baieti de cartier pana la nuntile cele mai fastuoase si dineurile cele mai speciale, toti vor sa arate bine. Un magazin cu haine, chiar bune, nu e suficient: vanzatorii nu sunt inca calificati in meseria asta in proportie de 90%. Cred si sustin ca este una din ocupatiile zilei in tara lui “a parea” si nu a lui “a fi”. Wanna join the army?

In urmatoarele seminare la care te invit sa participi iti voi povesti cum ATITUDINEA NASTE APTITUDINEA, chiar si legat de a te imbraca in varianta ta cea mai buna. Abia astept sa te cunosc, asa ca lasa-ti datele tale – telefon si email – ca sa sa te anunt cand vor fi urmatoarele evenimente:http://www.domnideromania.ro/contact/